ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ TEI On-Line

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα σύνδεσης ή αν η εφαρμογή σας εμφανίζει συνεχώς "Εσφαλμένο UserName/Password": 

  1. Ελέγξτε αν έχετε κανονική πρόσβαση στον server (ανοίξτε για παράδειγμα την σελίδα : http://osrv1.teikoz.gr/b1/Login.htm)
  2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε "κατεβάσει" την τελευταία έκδοση της εφαρμογής ΤΕΙ-OnLine.
  3. Βεβαιωθείτε ότι συμπληρώνετε σωστά τα στοιχεία UserName/Password. Σχετικές οδηγίες.
  4. Αν χρησιμοποιείτε Windows XP (ελληνικά ή Αγγλικά) δείτε αν ισχύει η παρακάτω περίπτωση (Firewall).
  5. Αν χρησιμοποιείτε Windows XP Windows XP με Service Pack 2, δείτε αν είναι ΕΝΕΡΓΟ το τείχος προστασίας (Πίνακας Ελέγχου/Κέντρο Ασφαλείας). Αν είναι ενεργό τότε θα πρέπει είτε να το απενεργοποιήσετε είτε να "ανοίξετε" την πόρτα TCP 7773.
  6. Αν χρησιμοποιείτε πρόσθετο πρόγραμμα Firewall (ZoneAlarm, Norton Personal FIrewall κλπ) τότε θα πρέπει να "ανοίξετε" την πόρτα TCP 7773 ή να το απενεργοποιήσετε.
  7. Αν χρησιμοποιείτε Windows XP Αγγλικά και έχετε πρόβλημα με τα ελληνικά δείτε αν ισχύει η παρακάτω περίπτωση (Language).
  8. Υπάρχει περίπτωση να έχει "μπλοκάρει" ο server. Στείλτε μας ένα e-mail για να μας ενημερώσετε

Αν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας