Ενεργοποίηση
Λογαριασμών URegister Φοιτητών
Διαδικασία, ενημερώσεις και συχνές ερωτήσεις
Ιούνιος 2018 (ενημέρωση 29/11/2018)
Νέα που αφορούν την μετάβαση
Διαβάστε την σχετική ανακοίνωση.
Παρακάτω υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για διαδικασίες που αφορούν την ενεργοποίηση και την διαχείριση του λογαριασμού URegister.
Αναλυτικοί Οδηγοί (Αρχεία PDF)
Οδηγίες
Ενεργοποίησης Λογαριασμού URegister
(για υφιστάμενους φοιτητές) Δεν ισχύει
Οδηγίες Ενεργοποίησης
Λογαριασμού Uregister
(από 01/12/2018 ισχύει για όλους)
Οδηγίες Ανάκτησης Password (για φοιτητές και προσωπικό)
Οδηγίες Τροποποίησης Στοιχείων Ανάκτησης Password (για φοιτητές και προσωπικό)
Οδηγίες Αλλαγής Password
Λογαριασμού URegister (για φοιτητές και προσωπικό)
Συχνές
Ερωτήσεις
Δεν μπορώ να μπω στην Ηλεκτρονική
Γραμματεία / TEI On-Line / ΕΥΔΟΞΟ / ΠΑΣΟ;
Ο έλεγχος
του λογαριασμού URegister γίνεται στo : https://mypassword.tei.uowm.gr/
Αν δεν μπορείτε να μπείτε στο mypassword ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ να
χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε από τις παραπάνω υπηρεσίες.
Αν δεν έχετε κάνει ενεργοποίηση λογαριασμού Uregister θα πρέπει να την
κάνετε.
Αν έχετε ήδη κάνει ενεργοποίηση λογαριασμού Uregister, και δεν μπορείτε
να κάνετε login στο mypassword θα πρέπει να κάνετε ανάκτηση password.
Επίσης (για την εφαρμογή TEI On-Line) βεβαιωθείτε ότι
χρησιμοποιείται την τελευταία
έκδοση
(τουλάχιστον v.1.400).
Αν παρόλα αυτά, δεν μπορείτε να κάνετε ανάκτηση password , μπορείτε
·
Α) Να
προσέλθετε οι ίδιοι στο Γραφείο Πληροφορικής (Ισόγειο Διοικητηρίου,Κοζάνη) με
την Ακαδημαϊκή Ταυτότητά σας (πάσο) Τρίτη και Πέμπτη 13:00-14:00 .
·
Β) Να
στείλετε email στο identity@teiwm.gr με
o 1) Φωτοαντίγραφο μπρος/πίσω Ακαδημαϊκής Ταυτότητας
(ή αστυνομικής) ή εναλλακτικά το παλιό password (πριν την
ενεργοποίηση του URegister)
o 2) Ονοματεπώνυμο και τμήμα που φοιτάτε
o
3) Όνομα
Χρήστη (username)
o 4) Τρέχον email και κινητό (για καταχώρηση τους σαν
στοιχεία ανάκτησης password)
ζητώντας την επαναφορά (reset) του κωδικού (password).
Ποιους
Αφορά;
Η ενεργοποίηση αφορά του φοιτητές ΟΛΩΝ
των τμημάτων του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
(Κοζάνης-Καστοριάς-Γρεβενών-Φλώρινας-Πτολεμαΐδας).
Δεν
μπορώ να μπω στο e-Class;
Οι
λογαριασμοί URegister είναι τελείως ανεξάρτητοι από αυτούς του e-Class (προς το παρόν).
Συνεπώς δεν έχουν αλλάξει με την ενεργοποίηση του λογαριασμού Uregister.
Δεν
μπορώ να μπω στην εφαρμογή TEI On-Line;
Εκτός από
την ενεργοποίηση λογαριασμού URegister, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε
την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής.
Γιατί
χρειάζεται να γίνει η διαδικασία ενεργοποίησης;
Είναι
απαραίτητη λόγω της μετάβασης της κεντρικής υπηρεσίας πιστοποίησης του
ιδρύματος σε νέα έκδοση. Στην συνέχεια σχεδιάζεται να γίνεται η ταυτοποίηση και
άλλων ιδρυματικών υπηρεσιών μέσω του
λογαριασμού αυτού (πχ. να μην χρειάζεται επιπλέον εγγραφή και άλλα στοιχεία
σύνδεσης για το e-Class).
Πως
γίνεται η ενεργοποίηση, για τους υφιστάμενους φοιτητές;
Επισκέπτεστε την ιστοσελίδα https://uregister.teiwm.gr και
εισέρχεστε με τα στοιχεία σύνδεσης που χρησιμοποιείτε μέχρι τώρα. Θα χρειαστεί
να δώσετε ένα νέο password. Το όνομα χρήστη (Username) δεν αλλάζει.
Διαβάστε τις αναλυτικές οδηγίες.
Μου εμφανίζεται σφάλμα κατά την
ενεργοποίηση. Τι κάνω;
Σε περίπτωση ελλιπών ή εσφαλμένων
στοιχείων στα πεδία (ημερομηνία γέννησης, επώνυμο, ΑΜΚΑ) , ενδέχεται να
εμφανιστεί σφάλμα. Διαβάστε προσεκτικά τις αναλυτικές οδηγίες
ενεργοποίησης
(Κεφάλαιο Β) για να δείτε πού πρέπει να απευθυνθείτε για να διορθωθεί το
πρόβλημα.
Αφού διαβάσετε
τις αναλυτικές οδηγίες
ενεργοποίησης και
εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, στείλτε email στο identity@teiwm.gr ,
αναφέροντας οπωσδήποτε Όνομα Χρήστη, περιγραφή του προβλήματος και το ακριβές μήνυμα
σφάλματος (αν είναι δυνατόν με αντιγραφή/επικόλληση). Στο θέμα του email γράψτε «Πρόβλημα
ενεργοποίησης URegister» και το Όνομα Χρήστη.
Τι θα γίνει αν δεν κάνω
ενεργοποίηση λογαριασμού;
Μετά την
14/06/2016 δεν θα είναι δυνατή η είσοδος σε όλες τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες.
Επίσης δεν θα είναι δυνατή η είσοδος στην Ηλεκτρονική Γραμματεία :
StudentsWeb (για τα
τμήματα της Καστοριάς) και TEI OnLine (για όλα
τα υπόλοιπα τμήματα).
Πως μπορώ να ελέγξω αν έχει γίνει
η ενεργοποίηση;
Αν
μπορείτε να εισέλθετε στην Υπηρεσία Διαχείρισης κωδικού χρήστη https://mypassword.tei.uowm.gr/ , τότε ο
λογαριασμός URegister είναι σωστά ενεργοποιημένος.
Τι γίνεται αν θέλω να αλλάξω το password που δήλωσα κατά την
ενεργοποίηση;
Οποιαδήποτε
στιγμή θελήσετε, μπορείτε να εισέλθετε στην Υπηρεσία Διαχείρισης κωδικού χρήστη
https://mypassword.tei.uowm.gr/ , και να
κάνετε αλλαγή του password (Οδηγίες).
Παρακαλώ, σημειώστε το νέο password και (με την ευκαιρία)
βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία ανάκτησης του κωδικού είναι σωστά συμπληρωμένα (Οδηγίες).
Γιατί είναι τόσο σημαντική η
ενημέρωση των στοιχείων ανάκτησης κωδικού;
Αργά ή
γρήγορα, ένα μεγάλο ποσοστό φοιτητών χάνει το password του
λογαριασμού του. Αν έχετε συμπληρωμένα τα στοιχεία ανάκτησης, τότε μπορείτε
εύκολα να κάνετε reset στο password σας και να μπορέσετε άμεσα να
χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες προς φοιτητές. Διαφορετικά θα πρέπει να
ακολουθήστε άλλη διαδικασία, και μέχρι να ανακτήσετε την πρόσβαση στις
υπηρεσίες, μπορεί να περάσουν κάποιες ημέρες.
Διάβασα τα παραπάνω και
εξακολουθώ να έχω μια ερώτηση;
Μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω email στην
διεύθυνση identity@teiwm.gr ,
αναφέροντας οπωσδήποτε Ονοματεπώνυμο, Όνομα Χρήστη και το ερώτημα σας. Παρακαλώ
συμπληρώστε το θέμα (subject) του email.
14/06/2018 09:00 : Οι ομοσπονδιακές υπηρεσίες σταμάτησαν να λειτουργούν. Θα ειδοποιηθείτε για τυχόν αλλαγές.
14/06/2018 17:15 : Οι ομοσπονδιακές υπηρεσίες επανήλθαν σε λειτουργία.