Συχνές Ερωτήσεις

Δεν μπορώ να μπω στην Ηλεκτρονική Γραμματεία / TEI On-Line / ΕΥΔΟΞΟ / ΠΑΣΟ;

Ο έλεγχος του λογαριασμού URegister γίνεται στo : https://mypassword.tei.uowm.gr/
Αν δεν μπορείτε να μπείτε στο mypassword ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του (πρώην) ΤΕΙ.
Τα usernames αποτελούνται από δύο αγγλικά γράμματα και πέντε αριθμούς (πχ. για το username lx31234 το πρώτο είναι αγγλικό <ελ>). Για τα τμήματα της Καστοριάς είναι ένα γράμμα και έξι αριθμοί.
Αν έχετε ήδη δημιουργήσει λογαριασμό Uregister, και δεν μπορείτε να κάνετε login στο mypassword θα πρέπει να κάνετε ανάκτηση password.
Τέλος για τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες (πχ.πάσο, Εύδοξος κλπ.) βεβαιωθείτε ότι στην φόρμα εισόδου των στοιχείων λογαριασμού γράφει : «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΠΡΩΗΝ ΤΕΙ)» και όχι κάτι διαφορετικό.
Αν παρόλα αυτά, δεν μπορείτε να κάνετε ανάκτηση password , μπορείτε

·       Α) Να προσέλθετε οι ίδιοι στο Γραφείο Πληροφορικής (Ισόγειο Διοικητηρίου,Κοζάνη) με την Αστυνομική ή Ακαδημαϊκή Ταυτότητά σας (πάσο) Τρίτη και Πέμπτη 13:00-14:00 .

·       Β) Να στείλετε email στο identity@teiwm.gr με

o   1) Φωτοαντίγραφο μπρος/πίσω Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (ή αστυνομικής)

o   2) Ονοματεπώνυμο και τμήμα που φοιτάτε

o   3) Όνομα Χρήστη (username)

o   4) Τρέχον email και κινητό (για καταχώρηση τους σαν στοιχεία ανάκτησης password)

ζητώντας την επαναφορά (reset) του κωδικού (password).

 

Πως μπορώ να ελέγξω αν έχει γίνει η ενεργοποίηση;

Αν μπορείτε να εισέλθετε στην Υπηρεσία Διαχείρισης κωδικού χρήστη https://mypassword.tei.uowm.gr/ , τότε ο λογαριασμός URegister είναι σωστά ενεργοποιημένος.


Μου εμφανίζεται σφάλμα κατά την ενεργοποίηση ιδρυματικού λογαριασμού. Τι κάνω;
Σε περίπτωση ελλιπών ή εσφαλμένων στοιχείων στα πεδία (ημερομηνία γέννησης, επώνυμο, ΑΜΚΑ) , ενδέχεται να εμφανιστεί σφάλμα. Διαβάστε προσεκτικά τις αναλυτικές οδηγίες ενεργοποίησης (Κεφάλαιο Β) για να δείτε πού πρέπει να απευθυνθείτε για να διορθωθεί το πρόβλημα.
Αφού διαβάσετε τις αναλυτικές οδηγίες ενεργοποίησης και εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, στείλτε
email στο identity@teiwm.gr , αναφέροντας οπωσδήποτε UserName, Τμήμα και Αριθμό Μητρώου ή Ονοματεπώνυμο,περιγραφή του προβλήματος και το ακριβές μήνυμα σφάλματος (αν είναι δυνατόν με αντιγραφή/επικόλληση). Στο θέμα του email γράψτε «Πρόβλημα ενεργοποίησης URegister» και το Όνομα Χρήστη.

 

Φοιτητές με διπλή ιδιότητα (δύο usernames).

Υπάρχουν φοιτητές που έχουν διπλή ιδιότητα (πχ. προπτυχιακός και ταυτόχρονα μεταπτυχιακός). Στην περίπτωση αυτή ο λογαριασμός είναι ένας αλλά έχει δύο usernames (πχ HN07777 και MS00066). Χρειάζεται να γίνει δύο φορές η ενεργοποίηση URegister. Το password είναι ΕΝΑ και κοινό, και είναι αυτό που δόθηκε κατά την πρώτη ενεργοποίηση. Ανάλογα με το ποιο username χρησιμοποιείται κατά την είσοδο στις υπηρεσίες, ενεργοποιείται η αντίστοιχη ιδιότητα (πχ σαν HN07777 θα αναγνωρίζεται σαν προπτυχιακός φοιτητής ενώ σαν MS00066 σαν μεταπτυχιακός).  Αν υπάρχει πρόβλημα κατά την ενεργοποίηση επικοινωνήστε με το email : identity@teiwm.gr .

 

Δεν μπορώ να μπω στο e-Class;

Οι λογαριασμοί URegister είναι τελείως ανεξάρτητοι από αυτούς του e-Class (προς το παρόν).

 

Δεν μπορώ να μπω στην εφαρμογή TEI On-Line;

Εκτός από την ενεργοποίηση λογαριασμού URegister, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής.

 

Τι γίνεται αν θέλω να αλλάξω το password που δήλωσα κατά την ενεργοποίηση;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε, μπορείτε να εισέλθετε στην Υπηρεσία Διαχείρισης κωδικού χρήστη https://mypassword.tei.uowm.gr/ , και να κάνετε αλλαγή του password (Οδηγίες). Παρακαλώ, σημειώστε το νέο password και (με την ευκαιρία) βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία ανάκτησης του κωδικού είναι σωστά συμπληρωμένα (Οδηγίες).


Γιατί είναι τόσο σημαντική η ενημέρωση των στοιχείων ανάκτησης κωδικού;

Αργά ή γρήγορα, ένα μεγάλο ποσοστό φοιτητών χάνει το password του λογαριασμού του. Αν έχετε συμπληρωμένα τα στοιχεία ανάκτησης, τότε μπορείτε εύκολα να κάνετε reset στο password σας και να μπορέσετε άμεσα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες προς φοιτητές. Διαφορετικά θα πρέπει να ακολουθήστε άλλη διαδικασία, και μέχρι να ανακτήσετε την πρόσβαση στις υπηρεσίες, μπορεί να περάσουν κάποιες ημέρες.


Διάβασα τα παραπάνω και εξακολουθώ να έχω μια ερώτηση;

Μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω email στην διεύθυνση identity@teiwm.gr , αναφέροντας οπωσδήποτε Ονοματεπώνυμο, Όνομα Χρήστη και το ερώτημα σας. Παρακαλώ συμπληρώστε το θέμα (subject) του email.